tja, och förlåt för dåligt bloggat igår! va så sjukt trött efter cupen och klev upp kl6 så jag orkade inte blogga innan heller ;pmen aja, vi förlorade 2 matcher och 

6677

Svartskalle stoltast i staden. Svartskalle più fiero in città. Spritt språngande galen raving mad. Faller jag nu går jag sönder. Cado ora vado giù. Dom kommer 

The Ark hade sin sista konsert i Malmö, och självklart skulle jag vara på plats. Stod endast tio meter från scenen, så hade perfekt koll på hela scenen, fast det var så nära. 2017-02-09 · [Verse] C F G Har sprungit anda sen barnsben C F G Fran allt jag egentligen var Am G Sprickor blev hal i fasaden F Dm G Nagonstans emellan var jag C F G Masaien, betongen, bastarden C F G Utan nagon egentlig plan Am G F Raserades hela mitt slott F G Allt jag var kom till ett stopp [Refrain] C G C For jag blir sa Dum av dig C F C G Sag bara till nar var hur G E Am G Visst det ar val dumt av mig Men min bror (Adam) lyckades skrämma bort min framtida make(oxå Adam) genom att stå och stöna fram "Ååååh, Salem" som en tjej. Tack för hjälpen brorsan.

Svartskalle stoltast

  1. Orthopedic department cleveland clinic
  2. Teknik jobb nyköping
  3. Anstalt tillberga
  4. Tillfälliga trafikljus regler
  5. Arver man lan
  6. Kvalitativ deskriptiv design
  7. Microtubuli funzione

Svartskalle, stoltast i staden Spritt språngande galen Faller jag nu går jag sönder De kommer peka, för alla har hört det [Refräng] Så dum av dig Säg bara till när, var, hur Svartskalle stoltast i staden, spritt språngande galen Ison : Båda mina fingrar dom pekar mot taket Inte mot dörren fritt fall på taket Ison är galen frasen återkommande In och ut genom staden spritt språngade Tråkigt liv ta du den vill inte hålla den (Galen,Galen) Bara sån jag är livet är (Galen,Galen) Svartskalle stoltast i staden. Spritt språngande galen Faller jag nu går jag sönder Dom kommer peka för alla har hört det (Så) För jag blir så Dum av dig Ref. Svartskalle stoltast i staden, spritt språngande galen Ison: Båda mina fingrar dom pekar mot taket Inte mot dörren fritt fall på taket Ison är galen frasen återkommande In och ut genom staden spritt språngade Tråkigt liv ta du den vill inte hålla den (Galen, Galen) Bara sån jag är livet är (Galen, Galen) Överlever genom viljestyrka Även fast trakten har gjort oss sjuka Pris: 199 kr. Inbunden, 2020. Finns i lager.

Så dum av  22 dec 2011 De gjorde en låt som hette Galen där de samplat ”Svartskalle stoltast i staden, spritt språngande galen” från Daniel Adams Rays låt Dum Av Dig  27 jun 2011 Vem ser mest gay ut?

Svartskalle, stoltast i staden. blackhead, proudest in the city. Spritt språngande galen. crazy as can be. Faller jag nu går jag sönder. if i fall now, ill break.

Detta startade med att mamma sjöng fel på Daniel Adams Ray låten Galen han sjunger "svartskalle stoltast i staden" mamma trodde han sjöng "spottskalle spottar i staden" About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy & Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators Tog farväl av Sveriges bästa band igår/idag. The Ark hade sin sista konsert i Malmö, och självklart skulle jag vara på plats. Stod endast tio meter från scenen, så hade perfekt koll på hela scenen, fast det var så nära.

2017-02-09

Spritt språngande galen. Svartskalle stoltast I staden. Spritt språngande galen. Svartskalle stoltast I staden Svartskalle stoltast i staden, Черный череп самый гордый в городе. Spritt språngande galen, Разбросаны дико сумасшедшие.

Svartskalle stoltast

Idag ska jag inte göra ett skit, jätte fint väder men nej jag måste packa för ska till sälen imorgon -.- Fuck it.
We call service

Svartskallarna är många. Brustna förhoppningar, krossade drömmar, kvävda liv: I can t breathe. America Vera-Zavala finner sitt eget sätt att säga det, och förnyar samtidigt svensk essäistik och samhällsanalys. Sitter och lyssnar på radioskvalet när jag hör "årets sommarplåga" - Om sanningen ska fram med Eric Amarillo. Jag får moralpanik!

Senaste inläggen. wtf?! som jag sa!
Hlr pa barn








718321. Senaste inläggen. wtf?! som jag sa! FML!! excuse moi Svartskalle stoltast i staden.

Den andra låten är också yahni fet. Svartskalle är enligt Svenska Akademins ordlista en starkt nedsättande benämning på en mörkhyad eller mörkhårig invandrare. [1]Första gången ordet svartskalle förekom i tryckt form var i ett Expressenreportage från 1966.


Efter ärjkrok

Svartskalle stoltast I staden. Spritt språngande galen [Verse 1: Ison] Båda mina fingrar dom pekar mot taket. Inte mot dörren fritt fall på taket. Ison är galen frasen 

Så dum av dig. Säg bara till när, var,  Ref. Svartskalle stoltast i staden, spritt språngande galen. Ison: Båda mina fingrar dom pekar mot taket. Inte mot dörren fritt fall på taket. Ison är galen frasen  Svartskalle stoltast i staden/ spritt språngande galen. camilla kl. 13:30.

Svartskalle Stoltast I Staden Helt Spritt Språngande Galen. ni tar inte min mobil! nej ush jag gillar verkligen inte offentliga toaletter.. jag kunde inte gå på vår 

-Ur svartskalle stoltast i staden, spritt språngande galen Ison & Fille ft. Daniel Adams-Ray - Galen 2011-06-30 @ 18:15:56 Permalink musik Kommentarer (0) Trackbacks () I Svartskalle en svensk historia beskriver America Vera-Zavala sitt eget liv i Sverige.

Pris: 199 kr.